Hierarchia

Para Alfa:


Samica: Jessika


Samiec: -


No więc tak… Para Alfa czyli przedstawiciele naszej watahy- przywódcy. Para Alfa ustala tu zasady i ma na celu utrzymanie nas w ładzie i składzie.  Oczywiście samiec i samica, dzielą się ze sobą obowiązkami, żeby sobie nawzajem nie wchodzić w drogę i nie utrudniać życia. Rzecz jasna mogą się co jakiś czas wymieniać funkcjami, a gdy jedno jest tymczasowo nie zdolne do jej pełnienie, drugie je zastępuje, do czasu, aż nie poczuje się lepiej. Jak się wydaje, alfa nie jest najsilniejsza, a przynajmniej nie od Bety, za to posiada bardzo dobre zdolności przywódcze. Jak się domyślacie alfy są najważniejsi. Jednak czy ich ważna funkcja sprawia, że muszą być od razu jacyś sztywni i trzymać się z daleka? Nic bardziej mylnego! 

Para Beta:


Samica: Lili


Samiec: -


Para Beta jest najważniejsza po Alfa. Bety zastępują Alfy, gdy te są chore, pomagają podejmować różne decyzje, informują Alfy o różnych sprawach, pomagają zajmować się chorymi i opiekują się przede wszystkimi szczeniakami pary Alfa. Bety są znacznie silniejsze i lepiej zbudowane od alf. W gruncie rzeczy, mogłyby z łatwością zabić alfę i przejąć władzę nad watahą. Jednak tego nie robią, dlaczego? Bo wiedzą, że nie nadają się na przywódców, są kiepskimi strategami. Słowem, nie potrafiłyby nic zorganizować, chociażby pożywienia, a wataha nie chciałaby go na swojego przywódcę. Jego miejsce zająłby młodszy wilk, a taka beta znalazła by się na końcu hierarchii, dlatego woli być drugi niż ostatni. Bety i alfy posiadają, jakby swój układ, zawsze broni alfy. Można ująć, że jest rycerzem w srebrnej zbroi (z tym, że Lili nie ma swego giermka – samca). Nawet, jeśli jakiś wilk, chce się zmierzyć z alfą, w celu uzyskania władzy, najpierw musi zmierzyć się z Betą. Nawet, jeśli ją pokona, będzie tak słaby, że alfa z łatwością sobie z nim poradzi. 

 W dalszych stanowiskach, może być więcej niż jedna para…

Gammy:


Samice: 


Samce: Yalc, Luke

NPC: Vanessa


Wilki słabsze od Bety, ale swoimi umiejętnościami mogą dorównywać alfą. Przeważnie obejmują jakieś ważne stanowisko (pracę) w watasze, poleconą im przez alfę, którą wykonują z wielką starannością. Niekiedy uznawani za podwładnych Bety, czasem ich bronią, jak bety alfy.

Delty: 

Samice: Keade


Samce: 

NPC: Maks, Calus, Natasza, Imagen


Wilki słabsze od Gammy, ale to nie znaczy, że są beznadziejni. Zazwyczaj są dobrymi wojownikami, głównie ze względu na swoje posłuszeństwo wobec przywódcy oraz spryt, wykorzystywany w pojedynkach. Bardzo pomocni, posłuszni Gammom (oraz wyższym rangom).

Etty:

Samice:

Samce:

NPC: Rose

W walce radzą sobie średnio, zazwyczaj nie przepadają za pojedynkami, a walczą tylko gdy jest to konieczne (w przeciwieństwie do Epsilionów, którzy nie walczą w ogóle), ale w jakimś niewielkim stopniu sprawia im to przyjemność. Do tej grupy należą  głównie wilki wrażliwe lub posiadające zdolności artystyczne i chcące zapewnić jakąś rozrywkę w watasze. 

Epsiliony:

Samice: 

Samce:



Praktycznie najsłabsze wilki, za to bardzo mądre, przez co nie dogadują się z roześmianymi Omegami. Nie uczestniczą w zbyt wielu walkach, ale świetnie odnajdują się w innych rolach, np. Szamani, Medium, Wróżbici czy Alhemicy. Niekiedy ze względu na swoją inteligencję chcieliby zając miejsce alfy, ale zdają sobie sprawę, że w starciu z samą Betą nie mają szans.


Omega:

Samice:


Samce:


Omega to najsłabsze ogniwo w stadzie. Nie nadaje się do pełnienia, tak właściwie żadnej funkcji, poza polowaniem, na które i tak rzadko jest puszczany. Każdy wilk może się z byle jakiego powodu  na nim wyżywać, bez ponoszenia konsekwencji (chyba że go zabije). Omegi, to głównie tacy żartownisie, którzy chcą rozbawić watahę, nie mają prawa spotykania się z alfami.

Młode szczeniaki są poza Hierarchią! Starsze dziedziczą range po rodzicach, ewentualnie alfa może je gdzieś przydzielić, jeśli widzi w nich inny potencjał.

 
Za młode szczeniaki są uznawane wilki, wśród wilkołaków:
- Do 6-7 lat
Wśród volfów:
- Do 3-4 lat
Na stanowiska oznaczone gwiazdką (*), dodawane są osoby za zgodą alfy.

Szczeniaki: Skuva, Nikita


*Obrońca alf:  

*Obrońca bet:  
 Oba stanowiska powstały po wielu zniknięciach oraz niebezpieczeństwach. 
Wymagania: Alfa oraz beta muszą darzyć wilka ogromnym zaufaniem.

*Nauczyciel (max 2): Lili
Uczy głównie młode wilki, jak radzić sobie z mocami i ogólnie też bez nich, historii watahy, jak polować itd… Lekcję odbywają się na Polach treningowych.
Wymagania: Musi być w watasze więcej niż miesiąc oraz mieć dobry kontakt ze szczeniakami
 
*Trener pupili (max 2): 
Szkoli nasze zwierzaki, na Polach treningowych.
Wymagania: Musi być przyjaźnie nastawiony do pupili, jak i innych wilków. Najlepiej, jakby umiał z nimi rozmawiać.
 
*Opiekun:
Pilnuje szczeniaków, na łące lub wzgórzu wilków, podczas nieobecności ich rodziców. Można powiedzieć, że taka niańka.
 Wymagania: Dobry kontakt z szczeniakami, umiejętność opieki nad nimi.
 
*Szaman (max 3): -
Głównie jest to wilk trzymający się na uboczu, zajmuje się zielarstwem i różnymi okultyzmami, uzdrawia inne wilki. Potrafi robić wszelkiego rodzaju leki, ale i niektóre eliksiry.
 Wymagania: Znajomość ziół, jak i innych roślin, powiniem posiadać moc związaną z naturą.
 
*Przywódca polowań (max 1):

Łowcy:

Wilki, które zajmują się polowaniem, na zwierzynę w pobliskim lesie, pod przewodnictwem samca alpha lub wyznaczonego przez alphę wilka. Dzielą się na trzy grupy:

- Goniących:
Wyrusza jako pierwszy w kolejności. Zagania ofiarę wśród zabijających, do pułapki

- Atakujących:
Wyrusza jako drugi w kolejności. Ma za zadanie poranić i osłabić ofiarę, musi być szybki i silny

- Zabijających:
Wyrusza jako trzeci. Zadaje śmiertelny cios.

Wymagania: Znajomość terenów oraz zwierzyn łownych, zwinność i szybkość oraz wytrzymałość
 
*Strateg (max 1): 
Pomaga parze alpha, podczas ustalania strategii, zazwyczaj podczas wojny.
Wymagania: Musi być bardzo inteligentny i sprytny. Zna się na terenach watahy i części poza nią. Nie morze to być pierwszy lepszy wilk, który dopiero co dołączył do watahy
 
Magowie i czarownice: Wilki, które posiadają z zasady 1-2 mocy, ale posiadają za to bardzo rozwinięte zdolności magiczne, posiadają liczne artefakty przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzielą się na:
- Wróżbitów (max 2): 
Wilki, które potrafią przewidzieć przyszłość, a to jak ona będzie dokładna zależy od umiejętności wilka (ale nie przesadzajcie młody wilk na pewno nie będzie umiał db przepowiedzieć wszystko).
- Medium:
Zajmują się w głównej mierze sferą duchową, potrafi porozumieć się z duchami zmarłych, w znacznie większym stopniu niż szaman, a do tego potrafi ożywić wilka, ale tylko pod warunkiem, że zmarł nie dawno, a jego dusza nie trafiła do zaświatów.
- Czarownik:
Zna bardzo dużo zaklęć, obronnych, które przydają się nie raz podczas wojen. Zna wiele ksiąg na pamięć, legend, jest bardzo mądry.  Potrafi stworzyć potężne eliksiry, ponieważ poza roślinami dodaje do nich zaklęcia, ale rzadko się nimi dzieli. Niestety nie umie on dobrze uzdrawiać (chyba że nie wielkie rany i złamania), ale jego zaklęcia mogą uśmierzyć ból.
Wymagania: Znajomość zaklęć. Wilk nie może posiadać więcej niż trzy moce. W rodzinie musi mieć, kogoś kto był/jest magiem.

Medyk: Maks
Wilk zajmujący się leczeniem innych, niestety nie może przywracać do życia, chyba że ma na tyle rozwiniętą moc regeneracji innych.
Wymagania: Posiadanie jakiś leczniczych mocy
 
Alchemik: Jessika (w małym stopniu)
Tworzy rozmaite eliksiry i mikstury. Jest uczniem czarownika, choć nie zna się zbyt dobrze na czarach, to uczy się od niego wyrabiania, nie licznych eliksirów.
 
Przywódca zwiadów: 

Zwiadowcy:

- Patrol naziemny: Liz, Yalc
Jak mówi nazwa patrolują teren, aby sprawdzić czy na terenie watahy nie pojawił się nikt obcy. W takiej sytuacji przyprowadzają go do alfy, a jeśli to wróg szybko zbierają armię gotową do walki. Pilnują też, aby w watasze panował ład i porządek.
- Patrol nadziemny: 
Zajmuje się tym samym, co naziemny z tym, że w jego skład wchodzą wyłącznie wilki, które posiadają skrzydła lub moc powietrza.
Wymagania: Muszą mieć naprawdę sokoli wzrok i dobrze wyostrzony słuch.
 
Szpieg:
Na zlecenie alfy lub innego wilka, za opłatą, ma za zadanie śledzić wybranego wilka. Czasem współpracuje z zabójcą.
Wymagania: Szpiegiem nie może zostać byle kto. Wilk musi mieć niezwykle wyczulony węch, wzrok i słuch, doskonałą pamięć oraz poruszać się bezszelestnie.
 
Zabójca:
Na zlecenie alfy lub bety, czy też innego wilka, za opłatą ma za zadanie zabić daną osobę ( Ale nie członków watahy, chyba że mogą być podejrzani o zdradę lub to zwyczajny NPC). Czasem pomaga im szpieg, co zwiększa koszty usługi.
Wymagania: Ogromna sprawność fizyczna oraz spryt. Muszą się poruszać praktycznie niezauważalni, prawie jak szpieg
 
Przewodnik (max 2): 
Oprowadza nowe wilki, jak i szczeniaki, po terenach watahy, a czasem nawet po całej wyspie.
Wymagania: Zna dobrze historię danego miejsca oraz roślinność, jaka tam występuje.

Wojownicy: Każdy członek watahy, poza szczeniętami oraz wilkami Epsilion



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz