niedziela, 30 października 2016

Zasady

Jeśli dołączasz do naszej watahy, musisz przestrzegać następujących zasad...

  1. Nie można stosować ataków których nie da się uniknąć w żadnym przypadku (w żadnym przypadku czyli nie ważne czy jesteś tyłem czy przodem czy w ziemi, nigdy)
  2. Trzeba reagować, nie można być mocno zranionym i nic z tego sobie nie robić
  3. Nie można ciągle robić uników
  4. Nie można się regenerować w sposób całkowity i natychmiastowy, można co jedynie częściowo zapobiec skutku bycia zranionym, ale całkowite wyleczenie potrzebuje czasu, czyli następuje dopiero po bitwie
  5. Postacie mogą zostać wskrzeszone ale tylko po zakończeniu bitwy, gdy już wygrani osiągnęli co chcą w danej bitwie
  6. Nie można przejąć czegoś, co oponenci pilnują, gdy nie grają (np terenu, przedmiotów, jeńca)
  7. Nie można robić nielogicznych ruchów (np bieganie ze związanymi nogami)
  8. Nie można być nieśmiertelnym
  9. Nie można wykonywać ataków lub ruchów które są wbrew temu co napisane w formularzu danego wilka – Znaczy nie można tworzyć sobie nowych mocy na poczekaniu
  10. Nie można zabić kogoś jednym ruchem – jest to może zawarte gdzieś powyżej, ale piszę żeby nie było
  11. Na start wilk ma max. 2-3 moce
  12. Maximum, ile można mieć mocy to – 5
  13. Jak dołączacie do watahy to proszę nie róbcie z siebie jakiś bogów, a potem są pretensje…
I ostatnie co jest bardziej prośbą… WCHODŹCIE NA BLOGA!
Poźniej nie wiem, co zrobić z jakimś wilkiem, z którym nie mam kontaktu ani ja, ani nikt inny....
Zasady zrobiłam ja i Quruo.
~ Alfa Jess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz